هو المحبوب

این آیه قرآن از آیاتی ست که بسیار دوست میدارم .

تقدیم به حضرت عیسی، مسیح بن مریم (علیه السلام) :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

وَإِذْ قَالَ عِیسَى ابْنُ مَرْیَمَ یَا بَنِی إِسْرَائِیلَ إِنِّی رَسُولُ اللَّهِ إِلَیْکُمْ مُصَدِّقًا لِمَا بَیْنَ یَدَیَّ مِنَ التَّوْرَاةِ وَمُبَشِّرًا بِرَسُولٍ یَأْتِی مِنْ بَعْدِی اسْمُهُ أَحْمَدُ فَلَمَّا جَاءَهُمْ بِالْبَیِّنَاتِ قَالُوا هَذَا سِحْرٌ مُبِینٌ

سوره مبارکه صف. آیه 6

ترجمه:

“و هنگامى را که عیسى پسر مریم گفت اى فرزندان اسرائیل من فرستاده خدا به سوى شما هستم تورات را که پیش از من بوده تصدیق مى‏کنم و به فرستاده‏اى که پس از من مى‏آید و نام او احمد است بشارتگرم پس وقتى براى آنان دلایل روشن آورد گفتند این سحرى آشکار است

------------------------------------------------------------------------------

 باشد که در زمره مصدقین ایشان قرار بگیریم .