بسم الله الرحمان الرحیم

و هو القوی الشدید العقاب

حمد و ستایش تنها مخصوص آفریدگاری بی همتا ست که انسان را از نطفه ای ناچیز خلق کرد و او را پرورش داد. موهبت عقل و اختیار را به او عطا فرمود و از سایر حیوانات عالم با این دو صفت تمیزش داد. 

  یقینا که ستایش زیبا و نیکو تنها سزاور اوست که تدبیر امور انسان را بر عهده گرفت و رسولانی دلسوز یکی پس از دیگری برای هدایت انسان فرستاد تا نسیان و فراموشی گریبان اهداف عالی او را نگیرد و از مرگ و روزهای پیش رو غافل نباشد . که همانا اینجا تنها محل گذری برای رسیدن به قیامت است.

رحمت و درود بی پایان الهی بر ابراهیم خلیل الله و بر نوح، نبی الله. سلام بی کرانه اش تقدیم به ساحت مقدس موسی کلیم الله و عیسی روح الله . صلوات و تحیت الهی بر خاتم انبیاء، پیامبر رحمت، حضرت محمد المصطفی و اهل بیت پاک و مطهر ایشان . علیهم السلام

به یقین کسانی که در برابر ایشان ایستادند سرنگون شدند و آنانکه مستکبرانه  قد علم کردند خوار و ذلیل شدند. کافران رسالت پیامبران و رسولان تنها تواستند خود را به نابودی و خشم و غضب الهی گرفتار کنند و به تحقیق تنها جایگاهی که انتظار ایشان را میکشد دوزخ سوزان است که در آن نه راه فراری وجود دارد و نه مرگی . و چه بد جایگاه و عاقبتی ست.

و اما تمسخر و استهزاء که شما بر انجام آن مصر و علاقه مند هستید . ما به این شیوه سرکوب گری و اتهام زنی غریبه نیستیم و آن را مقابله ای نخ نما شده برای کفر به بینات روشن الهی میدانیم.هر آنجا که توان سردمدارن مستکبر از داشتن منطق عاجز است به آن روی می آورند. اما بدان که معجزه آسمانی ما -قرآن کریم-  از اقوام پیشین میگوید . از کسانی که مشابه شما در مقابل انبیاء الهی به تمسخر و استهزءا و تهمت روی آوردند. آنها عاقبتی جز هلاکت نداشته اند و مال و ثروت و قدرت و یارانشان آنها را بی نیاز نکرد و مانع عذاب نشد. آنها کشتی نوح(ع) را به سخره گرفتند و غرق شدند . رسالت صالح نبی را تمسخر کردند و  به صاعقه گرفتار شدند. دعوت حضرت هود را انکار کردند و در روزهای نحس به عذاب خوار کننده الهی گرفتار شدند و... .

بدان که اقوام پیشین از تو تنومندتر و نیرومند تر بودند. 

درود و سلام بر انبیاء راستین الهی 

و همانا کسانی که در این دنیا خود را در برابر آیات روشن الهی به نابینایی زده اند و از دیدن و پذیرفتن دعوت انبیاء سرباز میزند قطعا پس از مرگ در ظلمتی ابدی هستند و دیده هایشان نابینا تر و بی نور تر خواهد بود. این را به تو میگویم شارلی ابدو. که همت و اراده ات را برای توهین به مقدسات الهی گماشته ای.

ما هتک حرمت انبیا الهی را بر نمی تابیم و نمی گذاریم که تلاش بیهوده شما برای اسلام هراسی کارساز واقع شود.به یقین آنان که قداست مسیح بن مریم(علیه السلام) را میشناسند سکوت نمیکنند و بیدار دلانی که رحمت پیامبرخاتم حضرت محمد مصطفی(صلوات الله علیه) را چشیده اند و یا حتی شنیده اند آرام نمی نشینند و از سرتاسر عالم مسلمانان علیه تو و دستان خبیث شیطانی حامیان تو قیام میکنند. علیه ستمکاران جهانی . چگونه پیامبر مهربانی که کودکان بر روی دوش او ماوا داشتند تهدیدی برای عالم است؟ کسی که عطوفت و مهربانی اش در گوش زمان پیچیده است. چطور چنین وجود مقدسی دیگران را به هیچ بهانه به کام مرگ میکشاند؟ ایشان خاتم الانبیا هستند که در کتاب آسمانی اش، ما را از کشتن خود و کشتن انسان های دیگر منع کرده اند.

“ ... أَنَّهُ مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الأرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا ... ﴿32﴾

“ ...هر کس انسانی را جز برای حق، [قصاص] یا بدون آنکه فسادی در زمین کرده باشد، بکشد، چنان است که همه انسان ها را کشته، و هر کس انسانی را از مرگ برهاند و زنده بدارد، گویی همه انسان ها را زنده داشته است...﴿32﴾

و البته که ما جانانه در برابر تهدید ها مقاومت می کنیم و از آبرو حیثیت و شرف انسانیمان دفاع و جهاد میکنیم . بر ما واجب است نبرد با مشرکین ستمکار که بمب هایشان را بر سر کودکان بی دفاع امتحان میکنند و بدون واهمه از عاقبت کارهای خود جنگ به راه می اندازند و نمایشگاهی از اسلحه و  سلاح کشتار جمعی به نمایش می گذارند.

حقیقتا آنچه را به پیامبر ما نسبت میدهید سزاوار شما و حامیان شما ست که به خاطر اهداف پلیدتان آزادی بیان را بهانه میکنید و حق را باطل جلوه میدهید و روشنفکری را تنها در اهانت به ادیان الهی میدانید .

شما ستمکارانی هستید که چشمان خود را کور کرده اید و دیوانه وار به سمت پرتگاهی عمیق می دوید . اما آنچه را که باید بدانید این است که ما از عقاید و آرمان های مطهر و بری از ستم دست نمی کشیم و از امروز فریادهای دعوت ما بلندتر خواهد بود .

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ﴿٨﴾

“ می خواهند نور خدا را با دهان هایشان خاموش کنند در حالی که خدا کامل کننده نور خود است، گرچه کافران خوش نداشته باشند﴿٨﴾  “